پرفروش ترین های اردیبهشت ماه 1403 از هالوژن گچی - قاب هالوژن - فریم گچی، چراغ گچی - چراغ استوانه ای -

پرفروش ترین های اردیبهشت ماه 1403 از هالوژن گچی - قاب هالوژن - فریم گچی، چراغ گچی - چراغ استوانه ای -


پرفروش ترین و آیتم های دارک لایت در اردیبهشت ماه 1403 شامل هالوژن گچی توکار مربع تک خانه دارک اجاستیبل, قاب هالوژن , هالوژن توکار گچی مربع تک خانه مدل دارک اجاستیبل , آویز استوانه وات روکار برلیان , , می باشد که در این مطلب درباره این محصولات اطلاعاتی را با هم مرور خواهیم کرد.این محصولات از گروه محصولات هالوژن گچی - قاب هالوژن - فریم گچی، چراغ گچی - چراغ استوانه ای - است که در ماه جاری توسط مشتریان بیشتر قیمت گرفته شده و یا خریداری شده است.

هالوژن گچی توکار مربع تک خانه دارک اجاستیبل قیمت

هالوژن گچی توکار مربع تک خانه دارک اجاستیبل

هالوژن گچی توکار مربع تک خانه دارک اجاستیبلیک فریم گچی سقفی (هالوژن گچی یا فریم لس گچی) برای استفاده در فضاهای داخلی به منظور تامین روشنایی به صورت نور پنهان ( دارک لایت ) می باشد . این چراغ در سقف های ساخته شده از گچ پنل (کناف) به آسانی قابل نصب بوده و دسترسی به منبع نوری در آن به راحتی امکان پذیر می باشد. متریال استفاده شده در بدنه دارک اجاستیبل گچ آلفا تقویت شده (گچ پلیمری) که 30 درصد سبک تر از گچ معمولی بوده و فرمولاسیون متفاوت آن موجب شده که دانه های سیاه معمول در گچ به طور کامل حذف شده و رنگ پذیری آن افزایش یابد.

مشخصات فنی هالوژن گچی توکار مربع تک خانه دارک اجاستیبل

  • سایز هالوژن گچی سانتی متر
  • چراغ بدون لبه و قابل ترکیب با سقف
  • قابلیت نصب به صورت یکپارچه در سقف های کاذب گچ پنل
  • قابلیت رنگ پذیری بالا
  • شکل ظاهری مربع
  • قابلیت نصب و تعویض آسان لامپ
  • مناسب جهت نصب در محیط های بدون رطوبت

اندازه های این هالوژن گچی برای راهنمایی برش : سانتی متر است.
هالوژن گچی توکار مربع تک خانه دارک اجاستیبل با قابی به شکل مربع موجب می گردد این فریم گچی به عنوان یک منبع نوری با سقف به صورت یکپارچه و یکدست دیده شود.

قاب هالوژن             قیمت

قاب هالوژن

چراغ هالوژن فاین - از جنس الومینیوم - سفید رنگ - قابل استفاده با لامپ سوزنی و استارتی - دارای قطر برش 7.5 سانتیمتر

هالوژن توکار گچی مربع تک خانه مدل دارک اجاستیبل                 قیمت

هالوژن توکار گچی مربع تک خانه مدل دارک اجاستیبل

هالوژن توکار گچی مربع تک خانه مدل دارک اجاستیبل چراغ سقفی روکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص انواع سقف های کاذب کناف با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، این هالوژن توکار گچی مربع تک خانه مناسب برای خانه ها، کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، گالری های هنری و مراکز تفریحی است اندازه این چراغ 8×8×5 سانتی‌متر است. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند.
دایره و دارای حفره درونی چراغ اندازه های 8×8×5 سانتی‌متر شکل ظاهری دایره و موج به داخل تعداد 1 لامپ نحوه نصب توکار است. جنس متریال رزین غالب است. هالوژن توکار گچی مربع تک خانه مدل دارک اجاستیبل به شکل سفارشی قابل عرضه است.
هالوژن توکار گچی مربع تک خانه مدل دارک اجاستیبل که همان هالوژن گچی توکار می باشد دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که قابل مقایسه با سایر هالوژن های موجود در بازار نمی باشد. این هالوژن ها به راحتی درون کناف نصب می‌شوند و بعد از نصب می‌توانید پنل گچی هالوژن را همرنگ سقف یا کناف کنید به شکلی که کاملا یکدست و چسبیده به سقف قابل اجرا است..

آویز استوانه   وات روکار     برلیان       قیمت

آویز استوانه وات روکار برلیان


قطر : 6 سانتی‌متر
ارتفاع : 10 سانتی‌متر و ارتفاع سفارشی
دارای هیت سینک خنک کننده آلومینیومی
دارای یک متر سیم قابل تنظیم
دارای 2 سال گارانتی

تعمیرات انواع چراغ
طراحی و اجرا